FAQ.

Tutaj postaramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania odnośnie naszego sklepu i zwyczajów tu panujących. Gdyby to mimo wszystko nie rozwiało wątpliwości to prosimy o kontakt z nami.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj towar do koszyka.
W koszyku możesz usunąć pozycje lub zmienić liczbę towarów. Proces składania zamówienia rozpoczynasz klikając przycisk „Zamówienie”.
W pierwszym kroku możesz zarejestrować się lub wybrać opcję szybkich zakupów bez rejestracji. Następnie uzupełniasz adres dostawy. Kolejnym etapem jest wybór rodzaju dostawy i sposobu płatności. Ostatni krok to podsumowanie zamówienia. Jeżeli wszystkie dane w zamówieniu się zgadzają kliknij „Kupuję i płacę”.

Na koniec zostanie wyświetlona informacja z numerem zamówienia oraz otrzymasz e-mail potwierdzający złożenie zamówienia w sklepie.

Masz do wyboru dwie opcje dostawy. Możesz wybrać wysyłkę firmą kurierską DPD lub zdecydować się na odbiór paczki w jednym z Paczkomatów Inpost.

Cena za wysyłkę zamówienia zależna jest od wielkości przesyłki, wagi oraz czasu przygotowania przesyłki.

  • przelew tradycyjny
  • przelew elektroniczny (szybka płatność online)
  • płatność kartą online

Przy opisie każdego produktu podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia. Może on ulec zmianie, ale o tym zostaniesz powiadomiony/a mailowo lub telefonicznie.

Klienci, którzy kupili produkty w naszym sklepie internetowym otrzymują nasz newsletter. Stanowi on wyjątkową ofertę: gorące nowości, produkty w okazyjnych cenach lub bony kwotowe. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera poprzez zalogowanie się na swoje konto.

Chcesz dokonać zmiany w zamówieniu? Napisz do nas: sklep@humuhumu.pl

Każdy klient ma możliwość śledzenia swojej przesyłki na stronie firmy kurierskiej. Numer przesyłki znajduje się w mailu z potwierdzeniem przekazania paczki kurierowi.

Dodatkowo możesz wpisać numer zamówienia oraz adres email na tej stronie i sprawdzić status Twojego zamówienia.

W celu zgłoszenia reklamacji należy przesłać email na adres: reklamacje@humuhumu.pl.

W treści wiadomości należy podać numer zamówienia, nazwę towaru oraz powód zgłoszenia reklamacji.

Więcej informacji: Regulamin

Zgodnie z polskim prawem jako kupujący-konsument masz możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu prosimy o wysłanie emaila na: reklamacje@humuhumu.pl z informacją o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Close Cart